.

Mamselamsen

fredag, september 08, 2006

Sån underbar fredag.

Kinamaten är hämtad och vinet uppkorkat.

Nu ska jag bara sätta på mig min lilla leopardmönstrade och lurvtofflor och invänta Stephan.

Här ska käkas och suuuuuuuupas! (Jag var bara tvungen att skriva det, för det finns de som tycker att jag inte borde skriva så mycket om när jag tar ett glas vin.... jag kan ju uppfattas som alkoholiserad Gud bevars) *skrattar*

Trots att jag jobbar imorgon, kan jag inte låta bli att tycka att fredagskvällar är underbara.

Over and out/Mamselamsen, myspysig

13 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

horru hur har det gatt egentligen?

5:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

What?

6:02 em  
Blogger l*eva tycker...

NJUT Människa!

från Alliansen för MER Njutning åt Folket! *s*

6:07 em  
Blogger Linda tycker...

Fredagen är underbar, den inger hopp eftersom man klarat av ännu en vecka :)

Då super jag till med ett glas med dig.
Ha en skön kväll.

6:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

eva: Jag gör vad jag kan! :-)

Lindalotta: Du också.

6:27 em  
Blogger Ilva tycker...

du veeet....

6:27 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Håller med du. Fredagkvällar är så sköna. Skål Mamsen!

6:31 em  
Blogger Batbut tycker...

Själv sitter jag här med 4 brudar i åldern 5-7 år. Mycket popcorn blir det, men de är inte så heta på vinet som tur är *S*

6:44 em  
Anonymous Anonym tycker...

şerefe! Som dom säger i ett visst lad.*ler* Men här blir det bara cola. Jag jobbar. Ha en bra fredags kväll.

6:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hmm..man kan ju tro jag smuttat iallfall. LAND heter de.*S*

6:49 em  
Blogger Gagga tycker...

Skål på dig! Du är vuxen o vet vad du gör. Samma här!

7:07 em  
Blogger Humlan tycker...

Funderade just på att byta tekoppen mot ett vinglas (nä, inte med samma innehåll) och kanske en bit god ost till...
Man SKA njuta här i livet! Även om jag försöker leva nyttigare, så är/blir jag inte asket!

7:52 em  
Blogger Bloggblad tycker...

HAHAHA! Jag fattar nog! Skål på dig! Eller, box på dig, kanske det heter?

11:01 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka