.

Mamselamsen

lördag, september 23, 2006

Om någon överhuvudtaget är intresserad....

så har jag fått nånting för första gången i mitt liv.

Jag som inte haft ett enda jäkla hål i tänderna på 41 år, har fått:

Tandvärk!

Hela käken uppe till höger. Faaaan!

Jag baddar med Corsodyl och svär värre än Bert Karlsson.

Over and out/Mamselamsen, svinsur


Uppdaterad.
Jag hällde upp ett glas whisky, för att "kurera" hostan. Men så kom Stephan upp med den geniala idén att jag ska doppa bommulstussar i i whiskyn istället och linda dessa tussar runt tänderna istället.

Behöver jag säga mer, vad gäller mitt utseende just nu? Nu är jag inte bara svinsur... jag ser ut som en gravid och dräglande boxer i ansiktet också. Faaaan!


Kan nån förklara för mig, varför sånt här alltid händer när det är helg?

Over and out/Mamselamsen, som spottar och fräser, så vilken spottkobra som helst hade fått mindervärdeskomplex.

11 Kommentarer:

Blogger Lena tycker...

Värre än Bert?! Då gör det ont.

9:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa, speciellt som jag aldrig varit med om det förut.

Fast Stephan säger att det kan bero på förkylningen.

9:29 em  
Blogger Lena tycker...

Hoppas så, tandvärk är INTE kul. Har dragit alla fyra visdomständer, iofs längesen, men värken gjorde ont.

9:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Panter: Jag har alla mina visdomständer kvar. De ligger uppochner... så börjar de växa... kommer du ut nånstans under käken.. intill öronen.

9:43 em  
Blogger Lena tycker...

:-) då får vi hoppas att det inte är visdomständerna.

9:58 em  
Blogger Lilla B tycker...

Finns det akuttandläkeri i Nybro? Kurera hostan med whisky men låt tandläkaren ta hand om tandvärken!
Krya på dig!

9:59 em  
Blogger Humlan tycker...

Men Stackars Dig!
Men det kan vara förkylningen som har satt sig i käken någonstanns (känner dom som har råkat ut för det), så det kanske inte är tänderna! Men det är nog tandläkaren som kan avgöra det... Hoppas bedövningsmetoden fungerar så att du kan sova lite i natt!

10:17 em  
Anonymous Anonym tycker...

Be Stephan klubba dig med ett basebollträ (eller stekpanna i brist på trän) så ska du se att du sover ordentligt. Hur du kommer må imorrn vet jag dock inte... *lol*

10:46 em  
Blogger Dakota tycker...

åh fy f-n... tandvärk är verkligen inte kul :(
Hoppas att du blir av med eländet snart!
och krya på dig från förkylningen!

11:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

Oj då.. Usch vad jobbigt. Och Corsodylen hjälper inte? Hu.. för bomull i munnen. Drick jättemycket whiskey istället så känns det garanterat inte alls ;-)

11:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det känns lite bättre nu på morgonen... men vi får se!

8:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka