.

Mamselamsen

söndag, december 18, 2005

I morgon ska jag minsann köpa en tidning som jag aldrig köpt förut.UPPDATERAD med en dementi!

Den heter visst Close-up. Det lär vara en tvåsidig artikel i den om Camillas flirts/dates/pojkväns/kompis band. Och lillskruttan Linea nämns visst också.

Så jag förmodar att det är en musiktidning jag kommer att inhandla i morgon... men vad vet jag.

Over and out/Mamselamsen, noll-koll på hårdrock... men rara är dom säkert... eller... nja, så var det ju han den där gitarristen som jag hittade. =)


22.09
Jo, det är tydligen den här tidningen jag ska köpa imorgon. Verkar vara en tidning exakt i min smak. *skrattar*

22.39
Fast där står det att de "hängt upp hatten" och "kilat vidare". Konstigt.... med tanke på att de ska ut på Europaturné i januari.

Uppdaterad dagen efter.
Som vanligt har jag noll-koll- Han den där flirten/pojkvännen/kompisen, ska ut på Europaturné... men med ett annat band som jag nu (som vanligt) inte kommer ihåg namnet på.

Gluecifer IS dead... i alla fall just nu. =)

6 Kommentarer:

Blogger schmut tycker...

heh, har din dotter en flirt med en gluecifer? en cpt poon?
biff?

de ska ha lagt av men gör en hejsvejturné...eller om de gjorde en? jag vet bara att de skickade ut mail för någon månad sedan om avskred.

11:50 em  
Blogger helena tycker...

du får en trevlig cd med den där tidningen också, höj volymen!

12:38 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag vet inte om Millan vill at jag ska berätta vem det är, så jag låter bli.

CD med hårdrock? Hurra!... tror jag. =)

7:05 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Cpt Poon!!! Haha...Lille Arne...Nejda ...inte han...och Biff ar alldeles for gammal...ar inte han gift forresten??? *ler*
Avskeds-turnen avslutades i Oktober pa Halloween med en spelning pa HardRock Cafe...sa nu e det sluuut!

12:11 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Men mamma...nu har du ju fel igen...Han ska ju pa turne med ett annat band...juh....

12:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Va? Du får förklara lite bättre. *skrattar*

3:53 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka